Kategoriler

21 Eylül 2014 Pazar

İndirim Alarmıı !!!!

          Zilleri çalııın, bugün büyük gün! Yolunuz düşerse Kiler'e uğrayın sevgili ucuz kitap severler, çünkü kesinlikle memnun kalacaksınız. Ancak tecrübelerime dayanarak söylüyorum, yalnız gidin! Eğer benim gibi normalde de kitapçıda kendini kaybedenlerden, yanındakini ve hangi günde olduğunuzu unutanlardansanız en iyisi kimseyi yormadan tek başına olmanız bence.
         
          İndirim gerçekten o kadar iyi geldi ki bana, bütün kitapları alıp hepsini istiyorum hepsinii dememek için kendimi zor tuttum. Son trend ya da çok satan kitapları bekleyenler hayal kırıklığına uğrayabilir ancak gittiği her yerde güzel ve okunmaya değer kitaplar bulabilenlerdenseniz sıkıntı yok demektir.

          Bugün indirimi ilk keşfediş günüm olduğu için fazla abartmadan sadece 2 kitap alıp çıktım ancak Kiler işgallerimin devamı gelecektir.








          İkisinin de konuları birbirinden ilgi çekici ancak uzun uzun yazmak istemiyorum,kitap yorumlarımda çok yakında görebilirsiniz. İkisi de orjinal ve neredeyse yok fiyatına. Zaten indirimde olan etiket fiyatından da %50 indirim olunca ''İşte bunu seviyoruuum! '' diyebildim sadece.
          İki kitap sadece 7 TL dersem ne demek istediğimi daha iyi açıklamış olurum sanırım. Özellikle Ankara'da bu fiyata korsan kitap bile bulunmaz, yani yazar diyor kiii bu fırsat kaçmaz! :)



 Bu da genel olarak indirim bulduğumda ben ;  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarla yaşıyoruz